Kratka kronika

Datum Ustvarjanja: 17 Julij. 2021
Datum Posodobitve: 13 Maj 2024
Anonim
Visoška kronika - kratki animirani film
Video.: Visoška kronika - kratki animirani film

Vsebina

The kronika Gre za vrsto pripovedovanja, ki prikazuje dogodke v kronološki obliki in poskuša biti čim bolj razložljiva in objektivna glede teme, o kateri je pripovedovana.

Kronika pripoveduje in prenaša dogodke zaporedno, da bi pripovedovane dogodke predstavila in prenesla na bralca.

Ustvarite lahko kratke kronike o filmu, zgodovinskem dogodku, knjigi, določenem dogodku itd. Najbolj znan primer kronike bi lahko bila zgodba o Bibliji, saj kronološko pripoveduje o dogodkih, ki so se zgodili v antiki.

• Glej tudi: Kronološki vrstni red

Uporaba kronik

Kratka kronika se na splošno sklicuje na kraj in čas (datume in čas) za bralca v prostoru in času. Kratke kronike se pogosto uporabljajo na novinarskem področju, saj gre za učinkovito zvrst objektivnega prenosa dogodkov.

V drugih primerih je kronika lahko namenjena majhnemu občinstvu, na primer učilnici v šoli. Kronike se zaradi enostavnega razumevanja pogosto uporabljajo v otroških zgodbah, pripovedih za poučevanje jezika.

• Glej tudi: Literarna kronika

Primeri kratkih kronik

1. Kratka novinarska kronika

Ana je po njeni navadi vstala v petek, 14. marca ob 10. uri.

Po zajtrku je odšel.

Šel je skozi vrata do svojih delovnih pisarn, ki so bile nekaj ulic od njegovega doma.

Ko je prečkala veliko Avenido San Martín, ni opazila, da bi avto pripeljal v nasprotno smer in, ne da bi se Ani uspela izogniti, jo je povozil.

Ana je bila premeščena v najbližjo bolnišnico. Na srečo sta bila Ana dva dni kasneje odpuščena z lažjimi poškodbami in zunanjim zdravniškim nadzorom.

1. Kronika otroške zgodbe

Leta 2001 je María, ki je bila stara le 4 leta, na začetku pouka materi rekla, da ne bo šla v šolo. Počutila se je zelo majhna in ni hotela biti ločena od nje.

Vso noč je jokala, skorajda ni mogla spati od tesnobe prvi šolski dan. Njena mama je nekoliko zaskrbljena vstala 4. marca malo prej in pripravila zajtrk, ki ga je imela Marija rada: toast z maslom in kozjim sirom.

Marija pa je komaj kaj jedla.

Ob 8. uri zjutraj so zapustili hišo proti šoli, ki je bila 11 ulic od Marijine hiše.

Toda ko je prišla do vrat šole, je Maria srečala soseda Rocía.

Ko je videla, da je Rocío brez težav vstopil v šolo, ji je María sledila. Skupaj sta vstopila v šolo tisti prvi dan in vsak dan zatem, dokler niso končala osnovne šole.

1. Kronika zgodovinskega dogodka

Potop Titanika

15. aprila 1912 se je zgodila ena največjih navtičnih tragedij v zgodovini; potop Titanika.

To potovanje je bilo prvo potovanje bleščečega Titanika. Atlantski ocean bi moral prečkati, dokler ne doseže obale Severne Amerike v ZDA.

Vendar bi bil cilj veličastne ladje še en cilj: noč prej, 14. aprila 1912, okoli 23.40, je Titanik trčil v gromozansko ledeno goro, ki je raztrgala trup ladje tako, da je nato V nekaj urah je Titanik potonil na dno morja.

Kljub poskusom posadke, da bi po radiu zaprosila za pomoč, nobena ladja ni prišla do njih. Titanik je bil tako, da 15. aprila ni zore (točno ob 02:20), že pokopan na dnu morja.

Tragedija je zajela več kot polovico prebivalstva (1.600 ljudi se je potopilo s čolnom, ko je bilo skupno število potnikov na tem potovanju 2.207 ljudi).

1. Kronika potovanja

Prvi dan našega počitniškega potovanja

Avtobus je 20. februarja letos odšel ob 17.00. Naslednjih 10 dni bi preživeli v pogorju, v mestu Bariloche, provinca Neuquén v Argentini.

Po prihodu 21. februarja ob 12. uri smo se pripravili v sobo. Po toplem tušu smo se odpravili v nakupovalni center na kosilo.

Končno smo našli restavracijo, ki nam je bila všeč. Tam smo pojedli in okoli 14:00 smo se vrnili v hotel, kjer smo začeli prvi izlet na počitnice: obisk gore Otto.

Tja smo prispeli ob 15:00 in si po vzponu ogledali muzej in vrtljivo slaščičarno. Seveda se nismo mogli izogniti kavi v slaščičarni in v daljavi opazovati čudovit Cerro Tronador (vedno zasnežen, vedno čudovit za občudovanje).

Kasneje obiščemo gozd, ki se nahaja postrani na istem griču Otto.

Uspeli smo narediti veliko fotografij in ob 19:00 smo se odločili, da se vrnemo.

Nato se v hotelu preoblečemo in se odpravimo na ogled nakupovalnega središča, nakupovanje in kosilo z morskimi sadeži.

Okoli 23. ure se vrnemo v hotel utrujeni in naslednji dan željni spanja, da bi začeli novo družinsko dogodivščino.

1. Kronika nekega dejstva

Lucija je prišla k meni vsako jutro, ko sva bili deklici. Spomnim se, da sva se leta 1990 oba igrala na ulici od jutra do sonca.

Vendar je po nekaj letih Lucia nehala prihajati igrati. Seveda je čas minil in nismo bili več stari 10 let ... Z njo bomo do pomladi 1995 dopolnili 15 let. Logično je bilo, da ni več prišla igrati kot prej. Vendar me tudi ni obiskal.

Božič 1995 me ni poklical niti po telefonu. Očitno je moja prijateljica Lucia hodila z zelo čednim fantom.

Leta so minila in obžaloval sem njegovo odtujenost, toda v moje življenje so prišli drugi prijatelji.

Vendar se bo nekaj zgodilo: 17. junija 2000 ob 14.35 je Lucija prišla k meni kot v starih časih, le da ji je tokrat padlo srce, saj je njena mama kmalu umrla. .

Tisti trenutek je izginila vsa moja bolečina in bolečina, da sem lahko obdržal njegovo bolečino. Njihova razdalja v teh letih ni bila več pomembna.

Njegova mati je trpela skoraj štiri mesece in 1. oktobra 2000 je umrla zaradi uničujočega raka.

Lucijina bolečina je bila neizmerna, vendar so jo vsi njeni najdražji zadrževali in spremljali.

Danes, 15 let pozneje, po tem dogodku, lahko rečem, da sva z Lucijo še vedno zelo tesni prijateljici, kot takrat, ko je prišla igrati popoldne leta 1990.